Evelina

Tjenare alla goa bloggläsare! Jag tänkte skriva lite om mig själv och lägga in en bild för att ni ska få en uppfattning om vem jag är.;)
Jag är en glad tjej som fyller 14 år i mars och som älskar att dansa! Mina inlägg kommer mest att handla om mode, outfits och vad jag gör på dagarna. Ska såklart försöka ha bild varje dag på vad jag har på mig men ibland så kommer det såklart inte funka..menmen...
Jag tänkte börja med att lägga in en bild på denna dagens outfit i alla fall!

xoxo

 


Kommentarer
moofies

hejsan. fin blogg!

jag har en liten fråga:

kan ni ha en frågestund (har massa frågor) och kanske kunde svara i ett inlägg tillsammans? skulle vara så himla kul. pleace? <3

2012-01-09 // 21:41:39
URL: http://moofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback