Dagens

Kofta HunkyDory / Blus ? / Byxor Dr Denim

xoxo / Evelina

Kommentarer
Johanna

Vart har du köpt din hunky dory kofta ?!

Har du fått den i julklapp?!

Hur mycket kostade de?!

Måste ha en sån asså!!

Älskar eran blogg !!

/ johanna <3

2012-01-14 // 19:33:21
Evelina

Svar till Johanna:

Jag köpte min på Design Only i Göteborg.

Ja, jag köpte den för en del av mina julklappspengar så ja, man kan säga att jag fick den i julklapp.

Den var på rean så den kostade bara 600kr (?!) så det var superbilligt!

Tack, det värmer!

Kram

2012-01-14 // 20:06:28
URL: http://evelinaidaa.blogg.se/
Hanna

Letar efter ett par dr. Denim, vart hittade du de?

Och för hur mycket?

Saknar att IDA inte bloggar..

Men älskar eran blogg<3

2012-01-14 // 20:42:25
Evelina

Svar till Hanna:

Jag köpte mina Dr Denim på Fiorucci i Göteborg för 399kr. Rätt billigt ändå för ett par supersköna brallor.

Tack! Kram

2012-01-14 // 21:09:39
URL: http://evelinaidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback